loading
loading
  • Odzież
  • Akcesoria
  • Kontakt
  • Blog
  • Treningi
  • Odzież
  • Legginsy Damskie
  • Zestawy
  • Koszulki
  • Czapki
  • Skarpetki
  • Bielizna
  • Akcesoria
  • Gumy oporowe
  • Stabilizatory
  • Skakanki
  • Tape
  • Taśmy TeRX
  • Piłki do masażu
Sklep thechamp.pl
+48 720 882 884

Zadzwoń do nas!

Skontaktuj się z nami.
PN - PT: 8:00 - 16:00. Wyślij wiadomość
Konto

Twoje konto

Zaloguj się Nowe konto
0Koszyk
  • Odzież
    • Legginsy Damskie
    • Zestawy
    • Koszulki
    • Czapki
    • Skarpetki
    • Bielizna
  • Akcesoria
    • Gumy oporowe
    • Stabilizatory
    • Skakanki
    • Tape
    • Taśmy TeRX
    • Piłki do masażu
  • Kontakt
  • Blog
  • Treningi
thechamp.pl / Zwroty i reklamacje

Kategorie

  • Odzież9
    • Legginsy Damskie
    • Zestawy
    • Koszulki
    • Czapki
    • Skarpetki
    • Bielizna
  • Akcesoria2
    • Gumy oporowe
    • Stabilizatory
    • Skakanki
    • Tape
    • Taśmy TeRX
    • Piłki do masażu

Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli

A) jesteś konsumentem

lub

B) jesteś osobą fizyczną, a umowa, którą zawarłeś z nami po 31 grudnia 2020 r. jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego

- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: [email protected]

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Borowikowa 1/18, 81-080 Gdynia , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według Twojej specyfikacji lub służąca zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za Twoją wyraźną zgodą przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu Cię przez nas o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

Jeśli jesteś konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: [email protected] lub drogą pocztową na adres ul. Borowikowa 1/18, 81-080 Gdynia.

Wadliwy towar należy wysłać na adres: ul. Borowikowa 1/18, 81-080 Gdynia

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

fb insta
Kontakt telefoniczy: +48 720 882 884
Kontakt mailowy: [email protected]

Zapisz się do newslettera:

O sklepie

  • Dane kontaktowe
  • Informacje o sklepie
  • Czas i koszty dostawy

Informacje

  • Aktualności
  • Blog & poradniki
  • Regulamin zakupów
  • Polityka Prywatności
  • Zwroty i reklamacje
  • Katalog kategorii

Twoje konto

  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Historia zamówień
  • Twoje adresy dostawy

Copyright © thechamp.pl / 2021 wszystkie prawa zastrzeżone,

Oprogramowanie KQS Store

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.

Zaakceptuj i zamknij